Yine bir Zweig klasiği. Müthiş bir kitaptı. Ah Berger... Kısacık buluşmamızda ne kadar yüreğime dokundun. Tek farkımız, sen erkektin ben ise kadın. Üniversite hayatına başlamanın o yalnızlığı, insanlara kendini gösterme çaban, artık bir baltaya sap olmak istemen ama o baltayı bir türlü bulamaman... Her sayfada seni seni anladım, geçmişimi andım. Empati kurdum durdum. Berger ben seni çok iyi anladım. Stefan Zweig
KızılStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202237bin okunma