İntikam almak bireyseldir, cezalandırmak tanrı'ya hastır.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Alıntı
··2 alıntı·
6,1bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bence intikam almak teşkilat kurmuş bir sistemdir. Cezalandırmak onu bilmiyorum.
Kayaa
Gönderi Sahibi
Cümlede de dediği gibi bireysel bir şeydir intikam kişiye özel planlanilir ve hiç ummadığın bir anda yapılır ama cezalandırmak bir nevi işlediği suçu ona kabul ettirmektir ve böyle bu suçtan uzaklaşmasi istenmektedir aslında ikisi arasında çok fark var