- Gerçekten tüm hayatınızı bu şekilde mi yaşadınız?
- bütün hayatımı,Nastenka, yavaşca cevap verdim, bütün hayatımı ve sanırım sonuna kadar da böyle yaşamaya devam edeceğim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Der vakt-i civânî zi muhabbet çi hicâbest
Beş tavr- ı acep lâzım eyyâm-ı şebâbest"
(Gençlik vaktinde aşktan neden utanmalı? O garip davranışlar gençlik günlerine mahsustur.)
-(...)ama bir şartım var!
- şart mı? Söyleyin, söyleyin, her şeye razıyım ben(...)
- (...) bana aşık olmayın... Böyle bir şey mümkün değil.Dost olmak isterseniz hazırım, elimi uzatıyorum.Ama aşk olmaz, asla!