M

@eyruhgel
6/10
·80 syf.··
2017 14. kitabı
Yazarına saygısızlık etmek istemem. Zaten okuduğum ikinci kitabı olması nedeniyle pek yorum da yapmak istemiyorum. Ancak "satranç" ın üzerine pek iyi gitmedi diyebilirim. Kitaptan beklentim yüksekti psikolojik çıkarımlar, aforizmalar bekliyordum. Aslında kahramanımızın kitabın başlarında içinde bulunduğu duygusuzluk ve umursamazlık hali bende de mevcut olduğu için beni biraz çekti ancak ortalara doğru koptum. Sonu da beklediğim gibi bitmedi ancak bu tamamen beklentimin yüksek olmasına bağlaydı eminim. Bunları görmezden gelirsek aslında zaman geçirmek için hoş bir hikayeydi anlatılan.
Edebiyat
Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2023171,9bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.