·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2017 22:58 tek solukta okudum her satirda umutsuzluğa düştüm distopik değil yavaş yavaş yaklaştığımız bir son bu diye düşündüm.Olmasin böyle bir dünya yaşanmasın özgürlüklerin değerini yüzünüze bağıra bağıra anlatan bir roman bu ama insanlığın her dönemde bu korkulari yaşayarak farklı konularda farklı yazarlarin aynı rejimi göz önüne sermeleri de beni ayrı bir telaşa düşürdü herkesin okumasını şiddetle tavsiye ederim daha aydınlık yarinlara kavusmak dileğiyle...