Puan vermedi·245 syf.··
2024 2. kitabı
·
74 günde okudu
·
Okunma: 27 Kasım 2024 08:33
Kitabı yavaş yavaş sinirerek okudum.İlk başlarda anlamadığım bazı yerler olsa da okudukça sanki kendini açtı ve keyif vermeye başladı.Bazı sayfalar o kadar lezzet verdi ki defalarca okuduğum oldu.Özellikle şu zamanlarda hepimizin istifade etmesi gereken,maalesef çoğumuzun eksikleri olduğu iman meselelerinde eksiklerimizi gösterip onlara bir ilaç hükmünde çözüm sunuyor.Anlatım üslubu o kadar güzel ki bazen bir paragraf ile bazen de 3 kelimelik bir cümle ile dünyaları anlatıyor siz düşünürken buluyorsunuz kendinizi.Ayrıca anlatılan meseleler mantıkla paralel şekilde aktarılıyor kafanızda soru işareti bırakmıyor.Herkese okumasını tavsiye ederim.Benim çook sevdiğim ve yeri bende hep farklı olacak kitap oldu.İncelememi kitaptan bir alıntı ile bitiriyorum.”Kadere iman eden kederden kurtulur.”
Edebiyat
İman ve Küfür MuvazeneleriBediüzzaman Said Nursî · Söz Basım Yayın · 20046,2bin okunma
·
918 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.