·77 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Aralık 2017 10:46 Vay be...Satranç bilir misiniz?.Kitap kısa olmasına rağmen çoğu hikayenin yakalayamadığı dinamiği yakalamış.Belki sonu daha aforizmalı olabilirdi diye aklıma geliyor çünkü tadı damağımda kaldı.Aynı kıvamda 70 değil 700 sayfa bana mısın demez insana.Yapmayın okumadım demeyin sakın.Ayrıca yazarın kitabı hanımıyla beraber intiharından önce yazmış olması da entresan. Galiba kitabı yazmadan hayata karşı mat olmayı kafasına koymuş, oyunla arasındaki tek fark başka bir oyun daha oynayamıyacak olması...