·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Aralık 2017 14:11 Kitaba başladığımda çok etkilenmiştim ve kitaba metrobuste okumaya başlamıştım o kadar kaptirmisim ki kendimi durağı gecmisim ama sonradan umduğum gibi gitmedi kitap yıllar birbirinden çok kopuk ve karakterlerin çokluğu aynı zamanda her bölümde yeni karakterlerin olması beni okurken bayağı zorladı khaled hosseininin üç kitabında mevcut bende ama ben tersten okumayı tercih ettim ama açıkçası umduğunu bulamadim simdi uçurtma avcisina başlayacağım