Herkesin kendi yaşantısını göz önüne alarak okuyabileceği bir kitaptı benim için. Ki ben daha çok sıkıntılı zamanlarımda elime aldım bu kitabı. Bana umut oldu diyebilirim.. Ve kitabı sadece bir kere okumadım bir çok kez okuduğum oldu ve tekrar okuyacağım zamanlarda olacak bunu biliyorum.. En çok da kendinizi kararsız huzursuz hissettiğiniz zamanlarda okumanızı tavsiye ederim... :)