10/10
·112 syf.··
Beğendi
·
2017 4. kitabı
Herkesin kendi yaşantısını göz önüne alarak okuyabileceği bir kitaptı benim için. Ki ben daha çok sıkıntılı zamanlarımda elime aldım bu kitabı. Bana umut oldu diyebilirim.. Ve kitabı sadece bir kere okumadım bir çok kez okuduğum oldu ve tekrar okuyacağım zamanlarda olacak bunu biliyorum.. En çok da kendinizi kararsız huzursuz hissettiğiniz zamanlarda okumanızı tavsiye ederim... :)
Edebiyat
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Can Çocuk Yayınları · 2015280,3bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.