Puan vermedi·438 syf.····Okunma: 28 Kasım 2024 22:18 Kitap beni aldı yerden yere vurdu diyebilirim. Normalde bir kitaba başladığım zaman durmadan 100-200 sayfa okuyabilirim ama bu kitapta bazen gerçekten daha fazla dayanamıyorum diyerek durduğum oldu sakın dayanamıyorum lafımı sevmediğim, beğenmediğim için sanmayın yapılan zulümler, haksızlıklar yordu beni adalet, eşitlik damarlarım kabardı kendime gelmem gerekti durup durup. Yaşar Kemal yazmış kitabı sonu beni tam etkileyemedi bunu da devam kitapları olmasına bağlıyorum. Tabiki de seriyi bitireceğim ama sanırım biraz zamana ihtiyacım var. Okunur mu okunur kesinlikle. Asla pişman olunmayacak bir kitap.