Eskiden okumuştum, lise zamanlarıydı. Öyle bir eski :) Kitaba gelecek olursak bir çırpıda biten aşk temalı bir kitaptı. Çay/kahve yanında anlık okunabilir. Yazarın kendi kısa kısa notlarından oluşuyor. Çoğu espri anlayışını vs beğenmemiş ve vakit kaybı bulmuş kitabı. Aşk konulu kitaplar sevenlerin hoşuna gider diye düşünüyorum. Espri anlayışı kısmına da ben takılmadım. Yazarın bir arkadaşımızmış gibi bazen ne düşündüyse saçma bile olsa aktardığı bir kitap olmuş. Benim için sorun değildi, rahatsız olmadım. Vaktimin daha bol olduğu zamanlarda okuduğum için ve 1 günde bittiği için vakit konusunda da sorun olmadı. Yani okudum geçti. Herbir kitap öyle böyle bir şeyler katar insana. Okumak isteyen okusun