Yazarın okuduğum ilk kitabı oldu. Tolstoy 'un Ivan İlyiç'in Ölümü kitabını anımsattı; adım adım çöküş ve hayatın sorgulanışı. Ancak altıncı koğuş çok daha hoşuma gitti diyebilirim. Maruz kalmadıkça gerçek dertlerin ve adaletsizliğin görünmez olduğu çok güzel aktarılmış.