Çıkar gözetimine dayalı bir memuriyet sistemini komedi ögeleri ile işleyen yazar bunun sahnelenmesini gözeterek tiyatro şeklinde kaleme almış. Gerçekten de herkesin kendi kişisel küçük uyanıklıklarının arkasına nasıl da güvenle saklandıklarını okudukça benzetmeler yapmadan duramadım. Eğer yakın zamanda tekrar canlandırılırsa mutlaka sahnede izlenmesi gerektiğini düşünüyorum.