Yazarın okuduğum ikinci kitabı oldu ve çok beğendim. Diğer kitaplarına da sanırım şans vereceğim.
Doğru zamanda doğru kitabı okumanın verdiği hissiyat bambaşka. Bu kitap benim için tam olarak böyleydi.
Kedileri zaten genel olarak sevdiğim için kitabı okurken keyif aldım. Aşk üçgeninde Lili isimli kedinin ilişkiyi nasıl yönlendirdiğini okuyoruz. Konusu genel olarak böyle. Okuma açısından; sürükleyici, akıcı, kısacası kendini okutan bir kitap. Zaten çevirmenin önsözü hariç 100 sayfa olan bir kitap. Ama benim için kitabı güzelleştiren çevirmenin önsözüydü. Zaten Alper Kaan Bilir 'in önsözlerine bayılıyorum. Normalde 20-30 sayfalık önsöz okurken sıkılırım ve kitaba başlarım. Ama gerek Japon kültürü olsun, gerek kitap hakkında bilgi olsun, Bilir bu işi çok iyi yapıyor. Özellikle metnin orijinaline sadık kalmaya çalışıyor. Örneğin bu kitapta da Japon sokak diline ait olan konuşmaları Türkçeleştirmiş ve bunu da okura güzel bir şekilde aktarmış. Sevdiğim çevirmenlerin listesine kesinlikle giren bir isim.
Eğer genel olarak Japon edebiyatına merak sardıysanız tavsiye ederim. Ben tam olarak öyle bir zaman diliminde okudum ve beğendim. Herkese keyifli okumalar dilerim