·172 syf.····Okunma: 30 Kasım 2024 12:51 “Söyleyin bakalım ne yapacağımızı? Ha?”
Kitabı okurken asla inceleme yapmam okurum ve bitiririm diye düşünmüştüm fakat yaşanan toplumsal olaylar gitgide o kadar derinleşiyor ki günümüzde yapılan ve yaşatılan organize kötülükleri düşününce çok daha anlamlı geldi. Kitabımızın kahramanının dili oldukça argo ve sivri. Sokak jargonu okudum da denilebilir. Hem toplumsal hem aile hem arkadaşlık hem de duygusal ilişkileri şeffaflığı ile ele alan bir eserdi. Eminim bu eserin seveni kadar sevmeyenleri de var. Ben de tam o iki noktanın arasındayım…
#başucumdakiler