Şeyma hanım’ın tarzını seviyorum. Bu kitabı da tek seferde okuyabileceğiniz ve faydalanabileceğiniz güzel bir kitap. Çok güzel alıntılarım var paylaşacağım inşallah. Dört güzel kitabını okumuş biri olarak yer yer güldüren bazen hüzünlendiren ve çoğunlukla kendine şefkatli olmayı önemsettiren tarzı hoşuma gidiyor. Hayat Devam EdiyorŞeyma Çekici şimdi sıra Ya Bir Gün Kavanoz Kapakları Biterse kitabında