10/10
·264 syf.··
Beğendi
·
2017 18. kitabı
Seni hiç görmedim ama sana, fikirlerine, gücüne, ruhuna, bayılıyorum. O kadar samimi 1 kitaptı ki.. isyanımı, kızgınlığımı, umudumu, nefretimi, baş kaldırışımı, yani kısaca beni yazmışsın. Aslında hepimizi, bütün kadınları yazmışsın. Evet. Erkek hegomanyasına, ataerkil düzene baş kaldırıyorum! Yaralarıma (bütün kadınların yaralarına) parmak bastığın, boyun eğmediğin, ışık olduğun için teşekkür ederim. İdolsün!
İlişkiler
Kadının FenniFeyza Altun · İnkılap · 20151,155 okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.