·304 syf.····Okunma: 01 Aralık 2024 23:40 Dili çok ağır bir kitap, çok sık kitap okumayan biri bu kitabı kesinlikle yarım bırakır. Olay değil bir durum hikayesi... İyi ki bu yaşımda bu bilgi yükümle okumuşum yoksa bitiremezdim. Tebrikler Zeynep:) Kitabı anlatmayacağım sadece alıntı ekleneceğim sf91 "...her şey vaktinde gelir... Beklemeyi bilen için her şey vaktinde gelir... "
"Meçhul bir odadan çıkıp gelen bir müzik parçası, insani şeylerin akışı içinde az da olsa bir kusursuzluk. "