Geç kalmışım… bu seri ile bu kadar geç tanışmış olmama üzüldüm . Hikaye çok güzel ilk yarıdan sonra ne oldu ne olacak diye onlarca düşünce geçti aklımdan.Reankarnasyon ile çok hikaye okumadım ama bu hikeyedeki konuyu sevdim. İnanılmaz bir yerde bitti kitap 2. Kitaba hemen başlayıp hikayenin devamını bilmek istiyorum.
ZamansızJewel E. Ann