·136 syf.····Okunma: 03 Aralık 2024 16:31 ya bence çok kötü bir kitaptı,o kadar klişe o kadar ortaçağ Avrupa'da romantizm aşk kitabiydi ki öğh yeter yani, alissa zaten tam pick me böyle karakter olamaz ya adam seni seviyorum diye yalvarıyor geliyor karşısına istemiyorum seni diyor sonra arkasından zırlıyor YA SEN KENDİN İSTEMEDİN NE YASİYON neyse sıkıcıydi bence okumayın