Gerçekten; ne okudum, ne okudum!
Benim için 2024'ün edebiyat olayıdır bu kitap.
Kişisel sorunlarım nedeniyle 28 gün gibi uzun bir sürede ama sindire sindire okudum; bir daha okurum.
Yazılanların hepsini destekliyor değilim, satır aralarındaki mesajları sabahlara kadar tartışırım.
Ama bu durum kitabın değerini düşürmez.
Edebiyatseverlere önerimdir...