Ne okudum ben?!
8/10
·936 syf.··
Beğendi
·
2024 60. kitabı
Gerçekten; ne okudum, ne okudum! Benim için 2024'ün edebiyat olayıdır bu kitap. Kişisel sorunlarım nedeniyle 28 gün gibi uzun bir sürede ama sindire sindire okudum; bir daha okurum. Yazılanların hepsini destekliyor değilim, satır aralarındaki mesajları sabahlara kadar tartışırım. Ama bu durum kitabın değerini düşürmez. Edebiyatseverlere önerimdir...
Edebiyat
MemoriaŞebnem İşigüzel · Everest Yayınları · 2024121 okunma
·
366 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.