Emile Zola okumaktan hiç sıkılmam. Okuduğum diğer kitaplarına göre farklı bir kitap. Konusu hiç sıkmıyor ve kitabı elimden bırakmak istemedim. Okurken hep keşke filmi olsada izkesem diye düşündürüyor. Entrika dolu bir kitap. Camille çok üzüldüm yerinde olmak istemezdim. O kadar güvendiğin insanların seni arkandan bıçaklaması...
(Bu arada bunu söylemesem olmaz emile zola çok iyi smut yazarmış)