Puan vermedi·383 syf.··
2017 3. kitabı
Içinde ne kadar kötü kelimeler olursa olsun bütün herkesin okumasını diliyorum.özellikle demir ve güneşi çok sevdim ama kitabın sonu açıkçası beni çok uzmustu
Edebiyat
Karanlık LiseAlya Öztanyel · Epsilon Yayınları · 20151,996 okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.