Seyma inan
@1kitapseverKIZ · 8yıl
Takip Et
Puan vermedi
·
383 syf.
·
Kitabı okudu
·
2017 3. kitabı
Içinde ne kadar kötü kelimeler olursa olsun bütün herkesin okumasını diliyorum.özellikle demir ve güneşi çok sevdim ama kitabın sonu açıkçası beni çok uzmustu
Edebiyat
Karanlık Lise
Alya Öztanyel · Epsilon Yayınları · 2015
1,996 okunma
2 beğeni
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap