Açıkçası kitabı daha okumadım ama kitabı biraz inceledim ve incelemelerime göre kitap size sosyal ağlarla ilgili birşeyler bahsediyor yani karakterimizin neler yaşadığından falan söz ediyor . Ve bunu olumsuz bulanlar var arkadaşlar lütfen bu kadar düşüncesiz olmayın zaten kitabın adı " ÇEVRİMİÇİ KIZ " ne bekliyordunuz ki yorum yapmadan önce düşünmenizi tavsiye ederim....
Içinde ne kadar kötü kelimeler olursa olsun bütün herkesin okumasını diliyorum.özellikle demir ve güneşi çok sevdim ama kitabın sonu açıkçası beni çok uzmustu