aylar sonra bir kitap bitirmenin mutluluğunu yaşıyorum. o kadar uzun süredir yoğun bir şekilde kitap okumamisim ki bunu ne kadar özlediğimi bilemedim. kitap sonbahar ve yağmurlu havalarda o kadar iyi ve sıcak hissettiriyor ki. ailemden uzakta başka bir şehirde bu kitabı okurken hep ailemle berabermis gibi bir mutluluk kapladı içimi. çok hoş ve akıcı bir kitapti.