Özellikle argo olan kısımlar, zira okuyanlar ne demek istediğimi anlamışlardır. 15 yaşında ki Alex karakterinin öyküsü çok iyi anlatılmış. Başta kendisine çok kızdırıp, kitabın sonuna gelince yumuşattıran kitap. Modern hayatta insanın nasıl değiştiğini, suçu anlatırken insanı dehşete düşüren durumları gördükçe gerildim. Zumzuklarım :)