Puan vermedi·160 syf.··Beğendi
· Çok güzel, eğlenceli biraz cin fikirli, mini minnacık yaramaz bir kitap. İçinde bolca etkileşimli bölümler var. Ben dolduramadım ama kendi kitabımı alınca ben bile doldurmak, yazmak isterim.
Keşke küçükken benim de dedemin bakkalı olsaydı dedim yani. Tavsiyemdir, alın okutun, hediye olarak verin. 9-12 yaşa uygundur diye düşünüyorum. 12 den sonrasına da olabilir tabi kişiye bağlı