Daha önce filmini de izlediğim için her bir sayfasında o film sahneleri gözümün önünde canlandı durdu. Kitabı ayrı filmi ayrı şahane. Filmini izlemeyenler mutlaka filmini de izlemeli.
Bu kitap, yapılan Nazi vahşetini, Nazi ırkçılığını iliklerinize kadar hissettiren bir kitap. Bu sebeple okurken etkilenmemek mümkün değil.