Arkadya'nın kaliteli baskısı ve tasarımıyla göze çarpan yayınlarından Ardımda Kalanlar yazardan okuduğum ilk kitap. Kör atış yaparak yaptığım bir alışverişti ve beklentimin üstünde bir okuma deneyimi yaşadığımı söylemeliyim. Tüm kitap boyunca dışardan düzgünmüş gibi görünen ama bu denli acımasız bir anne- baba var mıdır diye düşünüp durdum. Hastalara uygulanan absürdlükte tavan yapmış sözüm ona tedavi yöntemleri ve disiplini sağlamak amacıyla konmuş kural adı altındaki insanlık dışı muameleleri görmezden gelen hastane çalışanlarına pes dedim. Seneler boyunca hayatının kontrolünü kazanmaya çalışan, hasta olmadığı halde kapatıldığı akıl hastanesinde yitirdiklerinin acısıyla yılları heba olan Clara'nın öyküsü sizi de duygudan duyguya sürükleyecek.