·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Aralık 2017 00:00 Sanırsam Çehov'un kitaplarını okurken kitaba hep farklı bi açıdan yaklaşıyorum çünkü pek bir şeye vakıf olduğumu anlatamam.
Karakterlerin anlık duygu değişiklikleri bana hiç inandırıcı gelmiyor. Bir diğer yandan da yine karakterlerin kullandıkları sevgi sözcükleri ,gerek annenin kızlarına gerek de aşıkların kadınlarına söyledikleri olsun, çok yapmacık geliyorlar.
Çehov tarzıyla ilgili kitaplarını okumak dışında bir bilgiye sahip olmadığım için incelemem çok saçma da olabilir şu an. Belki de Çehov'un yapmak istediği budur vs.