·336 syf.····Okunma: 27 Aralık 2017 23:20 Gerçekten sürekleyici bir kitap, harika bir distopya kurgusu var. Nobel ödülünü hak ediyor zannımca. Hiç sıkılmadan okudum. Bir gün sebebini kimsenin bilmediği bir şekilde herkesin tek tek kör olmaya başladığını düşünün. Bulaşıcı körlük. İşlenen konu bu. Kitaptaki karakterler tecrit edilip eski bir akıl hastanesine kapatılıyor. Olayın büyük çoğunluğu burada geçiyor. Kitabın sonunda da "keşke devam etseydi" diyorsunuz :)