İntermezzo
Yazarla tanışma kitabım oldu. Yazar Çok popülermiş meğer. Benim karşıma İntermezzo ile çıktı. Kitabın beğenmeyeni çok sanırım. Fazla reklamı yapılmış, boş bir kitap olduğu yönünde bir sürü yorum gördüm. Ben sevdim. Her karakterle empati yapabildim. Anladım. Hak verdim çoğu zaman. Bir tek İvan ve Peter’ın annelerini sevemedim yaa. Annesin sen yahu.. Biraz ilgilensene çocuklarınla :))
Kitabın konusuna girmiyorum. Çokça yazılmış anlatılmış :)) İnsan ilişkileri bence güzel işlenmiş. Karakterlerin iç hesaplaşmaları, gelgitleri, aile içi çatışmalar, yas, toplum baskısı gibi konuları bence okuyucuya başarılı bir şekilde geçiriyor Sally Rooney
Kadın karakterler çok anlayışlıydı ama :)) Kimse birbirini kıskanmıyor. Kızmıyor. Gerçek dışı olmuş biraz :))
Bir de ben mutlu sonları çok severim yaa:)) “Ohh bee! Aferin size çocuklar” dedim kitabın sonunda.
Benim keyif aldığım bir kitap oldu. Keyifli okumalar…