Puan vermedi·272 syf.····Okunma: 14 Aralık 2024 23:32 Betimlemeler gayet güzel ve de başarılı,edebi tasvirler sözler ve genel geçer kabul görmüş sözler le kendi ruhsal yapısını okuyucuya tasdik ettirmeside tebrik edilecek bir yönü kitabın.Başın ve sonun bir biri ile ilintili olması ve okuyucuyu biraz hayret biraz düşündürme birazda okuyucuya ben bunu düşünmüştüm dedirtmesi de güzel.
Eleştriye gelecek olursak okuduğum son üç batı edebiyatına ait kitapta da ölmek öldürmek gibi normal hayatta insanın değil yapması yapılanı bile duymaya tahammül edemeyeceği olayları bu kitaplarda gayet normalmiş gibi aksettirmeleri hiç tebrik edilecek ve olsun ya olabilir denilebilecek bir mesele olduğunu düşünmüyorum.Ama tabi kide bu kitapları okurken ,farklı fikir ve ruh yapısına sahip insanların dünyalarında gezmek ve değerlendime yapabilmek amaç olduğundan bir nebze es geçebiliyorum .