·222 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Aralık 2017 17:53 Hemşehrimizin kaleminden,yöresel söyleyişlerimizle bezeli şahane bir eser.Kitapta yer alan sözcükler resmen ağzınızda Çukurova tadı bırakıyor.Bahsi geçen üç öykü de birbirinden güzel aktarılmış.Abidin DİNO'nun da dediği gibi: "Kurdun,kuşun hakkını teslim etmis." Ruhu şad olsun...