Lisedeyken okuduğum ve beni Milan Kundera'nın kitaplarına obsesif bir şekilde bağlanmamı başlatan kitap. Üzerinden yıllar geçmesine rağmen hala yaşadığım bir çok olayda bu kitaptan referanslar geliyor aklıma. Hayatım bu kitabı okumasaydım baya eksik kalırdı...