Uzun süredir çıkmasını beklediğim bir kitaptı. Yine Beyhan Budak göstermiş kendini. Beyhan hocamızın kitaplarında en sevdiğim şeylerden biri kesinlikle bir kitap okuyormuş gibi değil de karşılıklı sohbet ediyormuş gibi bir his vermesi. Onunla beraber içsel bir yolculuğa çıkıyor gibi hissettiriyor. Ele aldığı konular ve verdiği tavsiyeler çok isabetli olmuş. Yine konu içinde danışanlarından verdiği örnekler insana yalnız olmadığını hatırlatıyor. Genel olarak kitap içinde ikili ilişkilerde veya kendi hayat çizgimizde bulunduğumuz olumsuz durumları ele alıyor, farkına varmamızı sağlıyor ve nasıl bir yol izlememiz gerektiğini anlatıyor. Hayata dair ilişkilere dair ipuçları, yaşadığımız olaylarda insanların bulunduğu psikolojik durumları anlatıyor. Bana ilk kitaplari kadar tesir etti mi, hayır. Onun sebebi de ilk kitapların içindeki konuların bizzat benimle ilgili olmasından kaynaklanıyordu. Bu kitabın başarısız veya yetersiz olması gibi bir durum söz konusu değil. Kişisel gelişim olarak onerebilecegim dozunda, ayarında bir kitap.