Okumayı çok istediğim ve hep ertelediğim bir kitaptı. Nihayet okumaya karar verip başladım. O kadar güzel anlatımı ve sürükleyiciliği vardı ki bu kadar ertelediğim için pişman oldum. Yazarın uslübu değişik ve mistik… Kitabın konusu karışık gibi ama en sonunda işi felsefeye bağlayıp kitabı bitirmiş oluyoruz. Kitap macera dolu herkese tavsiye ederim.
#k:1033. İhsan Oktay Anar