Her aralık ayında en sevdiğim şey noel, yılbaşı, şükran günü ya da herhangi bir tatil kitabı okumak. Bayramların o harika sıcaklığı, ışıltısı, sevgisi beni hep çok mutlu ve huzurlu hissettirdi. En Uzun Noel okuduğum en garip noel kitabıydı. Bolca sevgi, bir sürü kahkaha ve biraz kafa karışıklığı tam da ihtiyacım olan şeymiş. Bu kitap için herkese teşekkür ederim