·296 syf.····Okunma: 26 Aralık 2024 00:00 "Anı" kitabı gibi görülse de, bu kitaba bir "deneme" kitabı diyebiliriz.(Kendisi de anılarını daha sonra yazacağını yazmış) Yazar, yaşamını, düşüncesini çok da ustaca olmayan bir dil ile anlatıyor. Sık sık tekrarlanan beylik sözlerden çoğu insan sıkılabilir. Sabırla, iyi bir düzenlemeden geçmediğini düşündüğüm bu ilk kitabını okudum. Yaşamına dair aktardıkları, bir kuşağın hayata bakış açısını bana yansıtıyor. Kitabın tekniği de o kadar önemli değil. Yazar hakkında oluşan düşüncem de bende saklı kalsın.