Yazarımız bizlere gerçekten pek bilinmeyen bir bilim insanını anlatmış.Mustafa İnan a imrenmemek elimde değil.Bazı kısımları anlamakta güçlük çektim.Özellikle kurgunun temelini anlamakta zorlandım ama sonrası rahatça aktı.Kitabın sonundaki fotoğraflar da fena değil.Sizlere kitabı tavsiye ediyorum.