Puan vermedi·258 syf.····Okunma: 26 Aralık 2024 17:54 Normalde pek kişisel gelişim kitapları okumam. Ama bu kitap bende öyle bir etki bıraktı ki başucu kitabı tadında geceleri okuyup üzerinde düşünüp uyguladığım ve gerçekten hayata bakış açımı değiştiren bir tat bıraktı.
Aslında kitabın özü bir tek kelime ile açıklanabilir.
"Ne düşünürsen o olur."
Başkaları için bile iyi şeyler, güzel şeyler düşünmek aslında "evrenin" sana geri dönüşünde pozitif şeyleri getirmesini sağlıyor. Ve evet düşünüldüğünde insanların hayatları ikiye ayrılıyor. Mutlular ve mutsuzlar... Neden mutlu olanlardan ve hayatımıza mutluluk çekenlerden olmayalım ki.
Yazarımız gerçek hayatında yaptığı tüm çalışmalarını güzel bir üslupla gerçeği yansıtarak bizlere aktarmış. Bence özellikle kişisel gelişim kitapları arayanlar ve hayattan bir şeyler koparmak isteyenler için güzel bir kitap olabilir. Sevgilerimle...