·384 syf.····Okunma: 24 Aralık 2024 00:00 Öncelikle kitabın başlarında karakterlere alışmakta biraz zorlandım, ama sonrası çok güzeldi.
Genelde kitaplar Odysseus’un başından geçenlere odaklanırken bunda, karısı Penelopeia’nın yaşadıkları anlatılmış.
Bir de bunları Tanrıça Hera’nın ağzından okuyoruz, ki
kadınların güçlü olmasını,savaşabilmeleri isteyen, feminist görüşlere sahip bir tanrıça. :) Genel olarak okuması keyifli bir kitaptı.