Badem
9/10
·256 syf.··
2024 15. kitabı
·
33 günde okudu
·
Okunma: 29 Aralık 2024 03:13
Çok beğendiğim bir kitap oldu. Sakin yazım diliyle yormayan ama etkileyen bir kitap. Yunjae için annesinin ve ninesinin çabası, sonrasında olanlar beni çok etkiledi. Kitaba sonradan katılan Gon karakteri gerçek hayatta dinlemeden yargıladığımız insanların kitaplaşmış haliydi. Yunjae'nin Gon için yaptıkları, yine onun sayesinde bazı şeyleri aşması çok anlamlıydı. Bir de Deli Dora'mız var. Yunjae'ye aşk hissini öğreten. Hızlı ama tatlı bir hikayeleri vardı. Son olarakta Jieun, sen çok iyi bir annesin. Mücadeleci ve güçlü ruhunla oğlun için yaptıkların seni bu hikayede en sevdiğim kişi yapmış olabilir.
BademWon-pyung Sohn · Peta Kitap · 20213,796 okunma
·
43 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.