Çok iyiydiiii!!!
Puan vermedi·488 syf.··
2024 17. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 26 Ekim 2024 19:28
"Annem ve babam ellerini birbirine kenetli,gözleri aşkla,yaşlı bir ağacın gölgesinden beni seyrederlerken,ben diğer çocuklarla oynardım... Ailelerin çocuklarını seyrettikleri gibi beni seyrederlerdi. Beni gururla izlerlerdi...O ağacın altında ikisi de gulumserken onlara bakardım. Bogazlarinin bur kulaktan diğerine kadar kesik olduğunu hayal ederdim..gülerdim kalbim güm güm atardı,çok gülerdim." #arkakapak yazısında bunlar yazıyor dostlar. Okuduğumda tamam dedim psikopat bir bebe aileye hayatı zindan edecek dedim ama ama işte orası beni şaşırttı da sassirtti. . Dedektif Sam Porter arkadaşı Nash in telefonu ile uyanır. Arkadaşı bir trafik kazası olduğunu ve acilen olay yerine gelmesi gerektiğini söyler. Porter şaşırır çünkü onlar cinayet büro dedektifleridirler ancak mecbur gider ve anlaşılır ki bu öyle basit bir kaza değil. Bir belediye otobüsünün çarptığı adam oracıkta hayatını kaybetmiştir. Adamın üstünden çıkan ipuçları ise bu adamın 4.Maymun katili olduğunu gösterir ki bu katili Porter ve ekibi beş yıldır ariyorlardir. Burda olayimiz başlar. İpuçları tek tek araştırılacak adım adım ilerlenecektir ama genel resme bakınca aslında katilin onlarla kedi fare gibi oynadığı görülür. . Ölen adamın üstünden bir de günlük çıkıyor. Adamımız Porter ipuçlarını takip edip soruşturmasını sürdürürken bir yandan da günlüğü okuyor haliyle biz de o bölümleri okuyoruz katilin ağzından.. günlük kısımları gerçekten datayli anlatım ile bazen midenizi kaldırabilir. Ve kitap boyunda sıçan tiksintiniz artabilir benim biraz öyle oldu Ama bu türü seviyorsanız eminim güzel bir okuma olur. Kurgu çok iyiydi,karismizda kuralları olan,kurallara dikkat eden bir manyak var çok tutarlı. Diğer kitaplarda neler olacak merak ediyorum . . Kitapla kalın
2024 Okuma Raporları
4. MaymunJ. D. Barker · Nemesis kitap · 20181,140 okunma
·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.