Tuğba

@tcvk
10/10
·164 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Okumuş olduğum en güzel en akıcı kitap diyebilirim.Sayfaları sabırsızlıkla çevirerek okuma isteği uyandıran bir eser..Kesinlikle okunmalı.Sabahattin Alinin İçimizdeki şeytan kitabınıda bu eseri okuduktan sonra hemen almıştım sabahattin ali okunmalı ve okutulmalıdır.
Edebiyat
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,7bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.