Okumuş olduğum en güzel en akıcı kitap diyebilirim.Sayfaları sabırsızlıkla çevirerek okuma isteği uyandıran bir eser..Kesinlikle okunmalı.Sabahattin Alinin İçimizdeki şeytan kitabınıda bu eseri okuduktan sonra hemen almıştım sabahattin ali okunmalı ve okutulmalıdır.