"Karakter,Kaderdir."...Herakleitos
9/10
·312 syf.··
2024 9. kitabı
Sanırım geçtiğimiz yılı da Alex Michaelides'in kitabına inceleme yazarak bitirmiştim.Ki bu inceleme aynı zamanda bu yılın ne yazık ki sayılı incelemelerinden.İncelemeye devam edebilecek miyim,ondan bile emin değilim ama başlıyoruz.Tabii ki bölümleri tanıtarak,ilgilendiginiz bölüme alalim sizi direkt: 1.BÖLÜM:Yazarın kitapları ve sıralama tavsiyesi 2.BÖLÜM:Kitabın Basımı 3.BÖLÜM:Kitap Hakkında Spoiler İçermeyen Yorumlarım 4.BÖLÜM:Kapanış 1.BÖLÜM Yazarın Türkçe'ye çevrilmiş 3 kitabı var bununla birlikte.3'ünü de okudum,bunlar bir seri değil.İstediginizi alıp okuyabilirsiniz fakattt yazarımız kitaplarında ufak ufak başka kitaplarındaki karakterlere dokundurmalar yapıyor.Nasıl mi?Adından bahsetmek,aaa bak burada da o var gibi.O denk gelişler aşinalıktan kaynaklı size ister istemez bir mutluluk veriyor.O yüzden size de birazcık daha keyif için tavsiyem şu sıralamadır.Sessiz Hasta-Yitik Kızlar-Hiddet 2.BÖLÜM Yazarın diğer kitapları da Domingo'dan.Memnunum,başka sözüm yok (diğer incelemelerimi bilenler bu bölümün varlığını anladı :)) 3.BÖLÜM Nereden başlasam...Yazarın diğer iki kitabına kıyasla bunun en beğendiğim özelliği,kesinlikle diliydi.Yaşanan bir olayı,direkt olayın içinde olan bir karakter anlatıyor.E zaten kahraman bakış açısında böyle değil mi?!dediğinizi duyar gibiyim.Şöyle,sanki o her şeyi biliyormuş,görüyormuş gibi anlatıyor.Yani aslında biz o karakterlerin gerçek hislerini hiçbir zaman bilemiyoruz.Paşam bize ne anlatırsa o ve kesinlikle çok daha eğlenceli.Karakterimiz de bize kendini sevdirmeye çalışınca,koca bir yalanlar silsilesi.A afedersiniz kendisinin deyişiyle "Yalan söylemiyor,eksik anlatıyor."Bu söylediklerim bir polisiye romanında olduğunu düşünürsek bu incelemeyi okuyanların ister istemez heyecanlandığına eminim.A yine afedersiniz buna polisiye demek pek de yerinde değil.Zamanında 'Elliot'ın da dediği gibi bu bir 'kim öldürdü?' hikayesi değil 'neden yaptı?' hikayesidir. 4.BÖLÜM Kendisi sanırım kitaplığımda en çok altını çizdiğim kitaptır.(E bunda altını çizme alışkanlığını sonradan kazanmamın payı vardır.) E. bundan hoşlanmayacak.Kendisi kısa bir süre sonra kitabı eline tutuşturacağım kişidir,ennnn basite indirgenmiş haliyle.Bu kitabı almamda yardımcı olan kişiye(görmeyecek olsa bile)teşekkürler.Bir yazım hatam olduysa rica ediyorum bakmayın kusuruma.İyi günler,iyi okumalar!
HiddetAlex Michaelides · Domingo Yayınevi · 2024992 okunma
·
307 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Eee ben başlıyorum o halde. :)
Sudenaz D.
Gönderi Sahibi
Umarım beğenirsiniz efendim (çocuğum annen sana güveniyor 🫶🏻)
Yaptığın alıntılar ile gözümü kitabına dikmiştim zaten 2025’in okuyacağım 2.kitabı olsun o halde 🌸
Sudenaz D.
Gönderi Sahibi
E. bildiğim için diyorum ya!Değmez bunu bekletmeye😇