Tuğba

@tcvk
Puan vermedi·640 syf.··
2018 10. kitabı
..Olasılıksız... romanını okurken en keyif aldığım en beğendiğim romanlar arasında yer alır.Zaten onun etkisinde kalarak empati kitabını peşine almıştım hemen ama büyük hüsraaan bu kadar sıkıcı bir kitap olamaz yarıya kadar ancak okuyabildim her yazarın her kitabı aynı güzellikte ve akıcılıkta olmuyor bunu adam fawer eserlerinde tanık olmuş oldum..
Edebiyat
EmpatiAdam Fawer · April Yayıncılık · 202337bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.