..Olasılıksız... romanını okurken en keyif aldığım en beğendiğim romanlar arasında yer alır.Zaten onun etkisinde kalarak empati kitabını peşine almıştım hemen ama büyük hüsraaan bu kadar sıkıcı bir kitap olamaz yarıya kadar ancak okuyabildim her yazarın her kitabı aynı güzellikte ve akıcılıkta olmuyor bunu adam fawer eserlerinde tanık olmuş oldum..