·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Aralık 2024 16:23 "Ben size bunları bitmiş gibi anlattım. Oysa gelecekte olacakmış gibi de anlatabilirdim. Benim için ikisi arasında büyük bir ayrım yok."
Bir çocuk kitabı gibi görünsede aslında herkese, her yaşa hitap eden bir kitap. Zamanı çalan zaman hırsızlarını ve arkadaşlarını, dostlarını korumak için onlarla mücadele etmek zorunda kalan küçük ve yalnız bir kız Momo'nun hikayesini anlatıyor. Çok güzel metaforlarla dolu bir kitap.
Günümüz açısından bizim zamanımızı da aslında çalan bir sürü etken var.Sosyal medya, televizyon, telefon... Zaman hırsızları bugün bile hayatımızda ve farkında olmadan zamanımızı çalıyorlar. Biz de buna seve seve göz yumuyoruz.
Keyifle okudum. Okurken kendime bir sürü ders çıkardım. Zamanımız kıymetli ve biz onu hırsızlara teslim etmemeliyiz. Birinin onun korumasını da beklememeliyiz. Kendi hayatımızın bekçisi biz olmalıyız ki keşkelerle geçip giden zamanın arkasından yas tutmayalım...
Kitap ve sevgiyle kalın...