Bir solukta okudum. Ama böyle okumamam gerekiyor, daha iyi anlamalıyım diye, dönüp bir daha okudum. İncelemeyi mi tebrik etmek gerekiyor, yoksa böylesine, kıyı köşe bilgisi gibi gözüken ama oldukça siyasi ve sosyal hayatımızın içinde olan bir mevzûyu irdeleyen eseri mi tebrik etmek gerekiyor, ona da karar veremedim. Uzun zamandır okuduğum en muazzam analiz. Burası net. Bunun için tebrik ediyorum.
Mevzû için ise yıllarca misvak, cafcaf gibi bizim mahallenin dergilerini takip eden biri olarak şunu söyleyebilirim ki, kitabın derdi çok kaliteli. Bu meselenin modası geçmez. Kesinlikle okunması gereken bir eser.
Kitabı ahâliye tanıttığınız için de, teşekkür ederim. ✨