Varoluşumu sorgulatan satırlar yazıyorlar; sonra da okurkenki ruh halim neyse, Allah belamı ona göre veriyor. Kitabı iki yıl önce bir kitapçıda incelerken kahkahalar atmıştım. (Nadiren de olsa, yaparım öyle rezillikler.) İkinci dakikamız dolmadan da üzerinde hak sahibi olabilmek ve altını çizerek okumak adına satın almıştım. Toplu taşımada okunmuyor; bir kahkaham da orada patladı çünkü. Biliyoruz da uyarıyoruz. :)
Aşk acısının dibindeyken, gözümde yaşla da okutuyor, sinirim tepemdeyken "Dur bi gideyim de Osman okuyayım" da dedirtiyor, kahkahalar bu tip anlar dahil her okuma anıma, her moduma şahit zaten. Bu Hikâye Senden Uzun OsmanAylin Balboa
İyi ki beraber yürüyoruz Aylin Hanımcım, sizin haberiniz dahi olmasa da.